40% av Lilly Apps kundene skal få en «Må Ha!-opplevelse»

Hver uke kommer jeg til å ta kontakt med to Lilly Apps kunder. Derfor får du snart en telefon.

Årsaken er at vi har bestemt oss for å lære mer om «Må Ha!-opplevelsen».
Hvis du har hatt en «Må Ha!-opplevelse» med Lilly Maps, Lilly Sleep eller #lillygram vil jeg gjerne møte deg for en kaffe. Hvis du bor i Volda kan vi prøve å lage kaffe samtidig og snakke sammen på telefon. Jeg liker espresso.

Hvem er kundene våre som får en Må Ha! opplevelse?
Hvem er kundene våre som får en Må Ha! opplevelse?

Her er noen av notatene mine:

Hva skal vi snakke om?
Jeg vil bli kjent. Finne ut hvem du er. Hva er viktig i livet ditt? Hvordan bruker du Lilly Sleep for å få «Må Ha!-opplevelsen?» Hvorfor sier du «Må Ha!?» Hvilket problem løser Lilly Sleep for deg. Eller Lilly Maps, eller #lillygram.

Liker du denne måten å tenke på? Les mer i Sean Ellis sin korte og konsise bok Lean Marketing.

Sean har ledet markedsføringen i f.eks Dropbox. Jeg leser boken på kindle på iPhonen min. Du kan desverrre ikke få en god gammeldags papirbok levert av din lokale postdame. Sårri!

Buy and read this book if you do marketing work in a start up.
Buy and read this book if you do marketing work in a start up. Click on this picture to buy on amazon.

Empathy og må ha 2 expo

Legg inn en kommentar