Fokus i produktutviklingen var årsaken til at vi printet ut lillygram på en vanlig hjemmeprinter og ikke på en proff fotoprinter. Vi ville fokusere på en håndfull produktutviklingsaktiviteter internt i teamet:
- håndfull aktiviteter
- internt i teamet
1. håndfull aktiviteter
En håndfull aktiviteter betyr at vi måtte velge bort f.eks koding og å velge en trykkerileverandør.
2. internt i teamet
Internt i teamet betyr at Marit, Benedicte, Tom Erik og Ola ble enige om hvordan #lillygrambrevene skulle se ut. Vi ble enige uten å snakke med en proff trykker som kunne påvirke oss.
Lage, måle og lære
Vi ble enige om fire bilder på et A4 ark som vi printet, brettet og postet. Deretter målte vi småbarnsforeldrerenes oppførsel for å se om de var fornøyde. De kundene som ukentlig skriver #lillygram under to bilder av småtrollene sine er fornøyde. Jeg kommer til å skrive mer om tallene senere, men de var gode. Planen var å printe #lillygram hjemme og sende ut 7-8 ganger før vi gikk til en proff printer. Fordi tallene var så gode på de to første utsendingene bestemte vi oss for å finne en lokal trykkepartner. Rett nordøst for Carl Berners Plass fant vi PJ-Trykk som vi anbefaler hvis du liker jordnær service og høy kvalitet på resultatet.
Her er Ola foran Big Lilly, Påls trykkemaskin på PJ-Trykk.
Gled deg til neste episode i Lillyfabel, en relativt sann historie fra virkeligheten om gjengen bak Lilly Sleep og Lilly Labs:
Oldemor får bilder i bursdagsgave