
Vi i Lilly Labs synes det var lettere å først skrive opp karakteristikker på hva som er en dårlig kunde for oss. Deretter gjorde vi om punktene til en liste med karakteristikker som oppfylles av den perfekte Lilly Labs kunden:
- Budsjettet deres passer med Lilly Labs sine prisene.
- Gøy å jobbe med.
- De skaper resultater vi i Lilly Labs synes er viktige.
- De snakker åpent med oss om problemene sine og svarer på våre spørsmål.
- De brenner for gode teknologivalg.
- De deler hvilke teknologer som har hjulpet dem før og problemer de har hatt med dem.
- De har fra 3 til 130 ansatte.
- De brenner for å utvikle teknologiteknikken til folkene sine.
- De har hørt om oss fra en Lilly Labskunde.
- Vi har god kjemi med beslutningstageren som bestemmer om de skal bli en Lilly Labskunde.
Skriv din egen liste.
Ta dine topp tre punkter og skriv et spørsmål du kan stille et prospekt for å finne ut om de oppfyller karakteristikkene eller ikke
Gå over de tre spørsmålene dine og gjør dem åpne. Bruk hvem, hva, hvordan, hvorfor eller når så de ikke kan svare med «ja» eller «nei».
1 dårlig kunde kan ødelegge mye. Her viser the Joker hvordan han kan trylle bort blyanten din.
Her er innholdsfortegnelsen for
Salgstrening og Salgstegning
–9 ukers salgstrening
Her er Benedictes liste spørsmålsliste (Skrives)